Hulp bij problemen

DigiReceptie is Cloud software, dit betekent dat alle gebruikers exact dezelfde software gebruiken.
Problemen signaleren we daarom zeer snel en lossen we uiteraard direct op.

Als het geen algemene storing is kun je de onderstaande stappen doornemen:

  1. gebruik alleen Chrome, Firefox of Edge als webbrowser voor het DigiReceptie Portaal
  2. sluit alle apparatuur bekabeld aan (DigiReceptie geeft geen ondersteuning bij gebruik van Wifi) iPad UTP-verloop is verkrijgbaar via de DigiReceptie webshop
  3. installeer de laatste DigiReceptie App en OS versie. update via instellingen en via de App store (kiosk web-App update automatisch)
  4. DigiReceptie werkt vanaf Apple IOS 13, oudere hardware wordt niet ondersteund. Oplossing: koop een nieuwe (geconfigureerde) iPad via de DigiReceptie Webshop
  5. is de internetverbinding in orde? oplossing: gebruik de App ‘Speedtest’, minimaal is 5mb up/down – stabiel
  6. randapparatuur moet in het zelfde subnet zitten, zoals de deur switch en printers
  7. als een ipad scherm niet goed reageert, herstart de iPad en kijk of het frame het beeldscherm niet raakt
  8. informeer bij de beheerder van jullie account of er instellingen of toegangsrechten zijn aangepast

🛠 zie hier de instellingen van de iPad

 📺 Bekijk hier de uitleg video’s

📱Smartphone Push Support

Typ uw gewenste zoekwoord in en duw op Enter om te zoeken