Voor een juiste werking van de Printer is het volgende belangrijk:

1.  Installeer de laatste versie van de iPad App *
2.  Zorg dat de printserver is aangesloten op snel en stabiel internet (via UTP minimaal 5Mb up en down)

3.  Zorg ervoor dat de PrintServer en de iPad in hetzelfde netwerk zitten > vraag netwerkbeheerder
4.  Zorg dat de PrintServer op constante stroom is aangesloten > niet ’s nachts uit > PrintServer mag aan blijven
5.  Geef bij voorkeur de PrintServer een vast IP adres  > vraag netwerkbeheerder

* Hiervoor is een Apple ID nodig, klik hier
** Als uitsluitend een wachtwoord wordt gevraagd, verwijder dan eerst de DigiReceptie App

Checklist:

1.  Staat de Printserver en Printer aan? > lampjes/display geven licht
2.  Is de Printer ‘Ready’, geen melding op het display > bijvoorbeeld Cards bijvullen of Ribbon vervangen
3.  Is de USB/Netwerkbekabeling juist aangesloten?

* Badgeprinter: stel de pasdikte juist in > zie afbeelding hieronder > en hulpvideo’s van Zebra
* Het is belangrijk om bij het laden van nieuwe passen deze even los te wrijven van elkaar
* Pasprinter support en onderhoudsplan (SLA) beschikbaar: printersupport@DigiReceptie.nl

zebra-error-1

Typ uw gewenste zoekwoord in en duw op Enter om te zoeken