Voorbereiding

Je bent hier:
< Terug

Snel van start met DigiReceptie

1. Maak een account aan via deze link (ook voor gebruikers van versie 1 *)
2. Volg de online instructie voor het invoeren van de medewerkers en het koppelen van de tablet/iPad(‘s)
3. Stel de locaties, afdelingen en gebruikers-rechten voor de medewerkers in (wat mag men doen/zien)
4. Stel de gebruikers-kenmerken in, wie ontvangt mail/sms notificaties, wie is BHv’er
5. Koppel medewerkers aan de functie knoppen ‘Ik wil iemand spreken’ en ‘ik kom iets bezorgen’?
6. Stel de tablet functie naar wens in Portaal > instellingen > Device dat je wilt aanpassen

Hardware kun je bestellen via de Winkelwagen knop in het Portaal of via deze link

* Medewerkers en bezoekerslijsten worden niet automatisch overgezet naar de nieuwe versie. Deze kunnen we worden geëxporteerd naar Excel.

Vast contactpersoon
We koppelen je aan een vast contactpersoon uit ons team die je bijstaat tijdens het installeren, try us!

> We zijn bereikbaar via chat, via de support knop in het Portaal en uiteraard en via mail
> Als je wilt kun je ons toegang geven tot je account om het naar wens voor jullie in te stellen
> Als je wilt kunnen we een online sessie plannen voor uitleg over de functies

Veel vragen en antwoorden vind je hier

Ready? Start hier

Typ uw gewenste zoekwoord in en duw op Enter om te zoeken