Hoe voeg je een medewerker toe? 🎬

Je bent hier:
  • FAQ
  • How to
  • Hoe voeg je een medewerker toe? 🎬
< Terug

Medewerkers voeg je toe in het Beheerdersportaal. Ga naar de Tab ‘Medewerkers’ > kies ‘Medewerker toevoegen’ > vul de gegevens in > selecteer de gebruikersrechten > kies opslaan > done! 😎

Bekijk de video hieronder of via deze link (kies voor groot scherm)

Al je in 1 x meerdere (alle) medewerkers wilt invoeren dan kan dat via het importeren van een ingevulde Excel-sheet. Kies in het portaal voor ‘Medewerkers’ > kies ‘Importeren’ > download de voorbeeld Excel > vul de lijst in > importeer de Excel (als .xls of .xlsx document) > Done! 😎

NB: Na een import wordt gevraagd om een login-mail naar alle medewerkers te sturen > Kies voor Ja of Nee.

Een individuele login-mail kan worden verstuurd met de knop ‘Nieuw wachtwoord sturen’.

Typ uw gewenste zoekwoord in en duw op Enter om te zoeken