Medewerker toevoegen ?

Je bent hier:
< Terug

Medewerker toevoegen?

Medewerkers voeg je toe in het Beheerdersportaal.

Ga naar het Beheerdersportaal

  • Ga naar de Tab ‘Medewerkers’ > kies ‘Medewerker toevoegen’ > vul de gegevens in > selecteer de gebruikersrechten > kies opslaan > done!

Importeren

Al je in 1 x meerdere (alle) medewerkers wilt invoeren dan kan dat via het importeren van een ingevulde Excel-sheet.

  • Kies in het portaal voor ‘Medewerkers’ > kies ‘Importeren’ > download de voorbeeld Excel > vul de lijst in > importeer de Excel (als .xls of .xlsx document) > klaar!
  • NB: Na een import wordt gevraagd om een login-mail naar alle medewerkers te sturen > Kies voor Ja of Nee.

Een individuele login-mail kan worden verstuurd met de knop ‘Nieuw wachtwoord sturen’.

Toch liever een servicemedewerker spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Zoek hier

Via de onderstaande balk kunt u zoeken naar uw antwoord. Of kies een van de onderwerpen in de lijst verder op de pagina.

Typ uw gewenste zoekwoord in en duw op Enter om te zoeken