DigiReceptie geeft uw bezoeker meteen een professionele indruk door een keurige mail in uw huisstijl te versturen. In deze mail de afspraak-informatie, een routebeschrijving, parkeerinstructies, de wifi code, een PDF met Covid gezondheids- en bezoekersvoorwaarden en natuurlijk een QR-code om snel en simpel contactloos aan te melden bij binnenkomst. ‘Er is maar één kans voor de eerste indruk’. Gegarandeerd een whauw factor!
Triage is Frans voor sorteren, in deze bedoelt als het beoordelen van bevolking of er zorg nodig is. Vanwege de Coronapandemie is het van belang om bij iedereen die een ruimte wil betreden, te controleren of er mogelijk sprake is van een COVID-19 besmetting. Door de RIVM opgestelde vragen, dient te worden vastgesteld of een bezoeker is besmet en daarmee een gevaar is voor zijn medemens. Het stellen van de triage vragen en het registreren is uiterst belangrijk in de strijd tegen het Coronavirus, helpt enorm bij een contactonderzoek en voor het openstellen/-houden van jullie locatie. DigiReceptie zorgt dat de triage vragen en de bezoekersregistratie op een eenvoudige, veilige en digitale manier wordt georganiseerd. Hierdoor hoeft U geen kostbaar personeel te missen voor het interviewen en registreren van de bezoekers. Uw medewerkers en bezoekers kunnen zo eenvoudig aan de 1,5 meter afstand maatregel en richtlijnen voldoen en u voorkomt onnodige contactmomenten.
Bezoekers, cursisten, chauffeurs, leveranciers en medewerkers kunnen zich met een QR-code contactloos aan- en afmelden. Uw medewerkers en bezoekers kunnen zo eenvoudig aan de 1,5 meter afstand maatregel en richtlijnen voldoen.
In de uitnodigingsmail die DigiReceptie verstuurt kunt u vooraf bezoek al informeren over de Corona gedragsregels binnen uw organisatie en er kan een PDF bestand worden toegevoegd, zoals de richtlijnen van het RIVM.
Zo verlaagt of voorkomt u onnodige contactmomenten en daarmee de kans op besmetting aanzienlijk. Bij een contactonderzoek is DigiReceptie tevens een zeer waardevolle bron van data.
Vanaf 25 mei 2018 geldt er één centrale privacywet voor de verwerking van persoonsgegevens in de EU. Deze nieuwe privacywetgeving, ook wel bekend als de General Data Protection Regulation (GDPR), geldt voor alle lidstaten van de EU en zorgt daardoor voor een uniform beleid op het gebied van gegevensbescherming. De nieuwe regelgeving heeft grote impact op alle Europese organisaties, dus ook die van jou. Het doel van deze wet is om de privacy van burgers te waarborgen en ze te beschermen tegen ongewenste en onrechtmatige inbreuk hierop. Bij overtreding krijg je een boete die kan oplopen tot 4% van je bedrijfsomzet, met een maximum van 20 miljoen euro! Het is dus een zeer serieuze zaak. Met DigiReceptie heeft u een sluitende bezoekersregistratie volgens AVG/GDPR en Arbowet wetgeving en voldoet uit voor HACCP, ISO 9001 en ISO 22000 certificering.
Lees meer over uw verplichtingen / Lees hier over boetes en sancties / artikel boete ticketmaster op NU.nl
DigiReceptie heeft een smartphone app voor iOS en Android beschikbaar waarin alle functionaliteiten zijn opgenomen.
DigiReceptie biedt ondersteuning bij eventuele problemen. Bezoek daarvoor de speciale support-sectie op deze website of neem contact op met een van de medewerkers van DigiReceptie.
DigiReceptie is koning in koppelen. Je koppelt de software met meer dan 100 tools, zoals Microsoft Entra ID, Office365, Google Cloud, Nedap, Microsoft Active Directory, Planning.nl, OKTA, CardAccess, Paxton en Jeeves. Lees meer.
Voor de ontvangstruimte biedt DigiReceptie diverse hardware. Er is de keuze uit een iPad (in twee maten) met balie- of vloerstandaard en kioskzuil met 24″-scherm. Lees meer.
DigiReceptie is dé digitale oplossing voor de registratie van bezoekers, medewerkers, cursisten, leveranciers en BHV’ers. Met deze innovatieve ontvangst wordt hospitality verhoogd, is te besparen op receptiekosten, worden medewerkers in hun kracht gezet en is er de ultieme bezoekerservaring.
De processen van DigiReceptie verlopen via de actuele ISO/AVG/GPRD eisen. De verzamelde persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor het daar bestemde doel: een digitale afspraak tussen bezoeker en ontvanger. De data van DigiReceptie wordt via versleutelde verbindingen verwerkt op Nederlandse servers. De gegevens kunnen maximaal 180 dagen worden bewaard.
De processen van DigiReceptie verlopen via de actuele ISO/AVG/GPRD eisen.
DigiReceptie bundelt alle functionaliteiten voor het organiseren van je bezoekersregistratie. Daarmee bespaart je op bestaande, losse software-oplossingen met beperkte functionaliteiten.
Het aanmelden voor DigiReceptie gaat in enkele eenvoudige stappen.
Het aanmeldproces van uw bezoek is binnen een paar eenvoudige stappen gerealiseerd. Professioneel en zorgeloos via de DigiReceptie interface.
Lees meer.
Uw bezoek meldt zich via de iPad of kioskzuil in uw ontvangstruimte aan. U ontvangt automatisch bericht dat uw bezoek is gearriveerd. Lees meer.
DigiReceptie heeft een smartphone app voor uw medewerkers beschikbaar waarin alle functionaliteiten zijn opgenomen.
DigiReceptie biedt ondersteuning bij eventuele problemen. Bezoek daarvoor de speciale support-sectie op deze website of neem contact op met een van de medewerkers van DigiReceptie.
De DigiReceptie koppelt ondermeer met Microsoft Entra ID, Office365, Google Cloud, Nedap, Microsoft Active Directory, Planning.nl, OKTA, CardAccess, Paxton en Jeeves. Lees meer.
Voor de ontvangstruimte biedt DigiReceptie diverse hardware. Er is de keuze uit een iPad (in twee maten) met balie- of vloerstandaard en kioskzuil met 24″-scherm. Lees meer.
DigiReceptie is dé digitale oplossing voor de registratie van bezoekers, medewerkers, cursisten, leveranciers en BHV’ers. Met deze innovatieve ontvangst wordt hospitality verhoogd, is te besparen op receptiekosten, worden medewerkers in hun kracht gezet en is er de ultieme bezoekerservaring.
De processen van DigiReceptie verlopen via de actuele ISO/AVG/GPRD eisen. De verzamelde persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor het daar bestemde doel: een digitale afspraak tussen bezoeker en ontvanger. De data van DigiReceptie wordt via versleutelde verbindingen verwerkt op Nederlandse servers. De gegevens kunnen maximaal 180 dagen worden bewaard.
De processen van DigiReceptie verlopen via de actuele ISO/AVG/GPRD eisen.
DigiReceptie bundelt alle functionaliteiten voor het organiseren van uw bezoekersregistratie. Daarmee bespaart u op bestaande, losse software-oplossingen met beperkte functionaliteiten.
Om die dienstverlenende functie van de ICT branche te ondersteunen, is er behoefte aan soft skills. Dat is waar DigiReceptie een meerwaarde creëert bij de ontvangst van je bezoek. Met onze specialistische kennis integreren we standaardoplossingen zorgvuldig in jouw specifieke situatie. Door de inzet van onze slimme software wordt een efficiëntieslag gerealiseerd met een minimalisering van risico’s op het gebied van continuïteit, dataverlies en hoge kosten. DigiReceptie kan direct geïntegreerd worden en op bestaande ITarchitectuur worden aangesloten.