Bedrijven willen met toenemende mate enkel en steeds meer zakendoen met andere ISO-gecertificeerde bedrijven of eisen certificering voor verdere samenwerking. Niet-gecertificeerde bedrijven worden steeds meer uitgesloten bij aanbestedingen of leverancier-/partnerselecties. ISO-kwaliteitsnormen zijn bewust ontwikkeld om je te helpen jouw bedrijf goed te beheren en te leiden. Daarnaast helpt het je de bedrijfsprestaties continu & systematisch te evalueren en te optimaliseren.
Wanneer uw bedrijf ISO gecertificeerd is wil dat zeggen dat er voor 100% aan alle eisen van de betreffende norm voldaan is. Een onafhankelijke externe organisatie, de Certificatie Instelling(CI), concludeert dit uit onderzoek (een audit) waarna zij u een officieel ISO-certificaat toekennen.
Door digitale registratie van bezoekers weet u altijd wie er in uw pand is. Door het laten lezen en accorderen van uw hygiëne- en veiligheidsregels brengt u uw bezoekers op de hoogte van de risico’s en uw voorwaarden. Met DigiReceptie beheerd u eenvoudig al uw bezoekersstromen per bezoekerstype. Door een nauwkeurig toegangscontrole en bezoekers registratie beschermt u uw eigendommen en die van uw medewerkers. Met DigiReceptie heeft u een sluitende bezoekersregistratie volgens de Arbowet, HACCP, ISO 9001 en ISO 22000.
ISO-certificering helpt om uw verschillende bedrijfsprocessen te identificeren en te optimaliseren. Hierdoor krijgt uw management een hulpmiddel ter beschikking om het bedrijf te sturen.
ISO-certificering draagt bij aan positief bedrijfsimago, zowel nationaal als internationaal, wat resulteert in een voorsprong op uw concurrenten.
Verhoging van efficiëntie, wat resulteert in kostenverlagingen.
Processen & structuren worden voor de gehele organisatie duidelijk, waaronder communicatiestructuren, taken en verantwoordelijkheden.
Betrokkenheid van uw medewerkers wordt hierdoor vergroot, wat bevorderlijk is voor de werksfeer, werkdruk en terugdringen van ziekteverzuim.
Klant en klanttevredenheid staat centraal; focus op het optimaliseren van klanttevredenheid.
Problemen kunnen tijdig gesignaleerd en geïdentificeerd worden, waardoor u actie kunt ondernemen om fouten in de toekomst te voorkomen.
Bedrijven willen met toenemende mate enkel en steeds meer zakendoen met andere ISO-gecertificeerde bedrijven of eisen certificering voor verdere samenwerking. Niet-gecertificeerde bedrijven worden steeds meer uitgesloten bij aanbestedingen of leverancier-/partnerselecties. ISO-kwaliteitsnormen zijn bewust ontwikkeld om je te helpen jouw bedrijf goed te beheren en te leiden. Daarnaast helpt het je de bedrijfsprestaties continu & systematisch te evalueren en te optimaliseren.
Wanneer uw bedrijf ISO gecertificeerd is wil dat zeggen dat er voor 100% aan alle eisen van de betreffende norm voldaan is. Een onafhankelijke externe organisatie, de Certificatie Instelling(CI), concludeert dit uit onderzoek (een audit) waarna zij u een officieel ISO-certificaat toekennen.
Door digitale registratie van bezoekers weet u altijd wie er in uw pand is. Door het laten lezen en accorderen van uw hygiëne- en veiligheidsregels brengt u uw bezoekers op de hoogte van de risico’s en uw voorwaarden. Met DigiReceptie beheerd u eenvoudig al uw bezoekersstromen per bezoekerstype. Door een nauwkeurig toegangscontrole en bezoekers registratie beschermt u uw eigendommen en die van uw medewerkers. Met DigiReceptie heeft u een sluitende bezoekersregistratie volgens de Arbowet, HACCP, ISO 9001 en ISO 22000.
ISO-certificering helpt om uw verschillende bedrijfsprocessen te identificeren en te optimaliseren. Hierdoor krijgt uw management een hulpmiddel ter beschikking om het bedrijf te sturen.
ISO-certificering draagt bij aan positief bedrijfsimago, zowel nationaal als internationaal, wat resulteert in een voorsprong op uw concurrenten.
Verhoging van efficiëntie, wat resulteert in kostenverlagingen.
Processen & structuren worden voor de gehele organisatie duidelijk, waaronder communicatiestructuren, taken en verantwoordelijkheden.
Betrokkenheid van uw medewerkers wordt hierdoor vergroot, wat bevorderlijk is voor de werksfeer, werkdruk en terugdringen van ziekteverzuim.
Klant en klanttevredenheid staat centraal; focus op het optimaliseren van klanttevredenheid.
Problemen kunnen tijdig gesignaleerd en geïdentificeerd worden, waardoor u actie kunt ondernemen om fouten in de toekomst te voorkomen.
DigiReceptie synchroniseert met alle bekende bedrijfssoftware. Via de API kunnen bezoekersafspraken worden gesynchroniseerd met meer dan 100 softwaresystemen.
DigiReceptie synchroniseert met alle bekende bedrijfssoftware. Via de API kunnen bezoekersafspraken worden gesynchroniseerd met meer dan 100 softwaresystemen.
Om die dienstverlenende functie van de ICT branche te ondersteunen, is er behoefte aan soft skills. Dat is waar DigiReceptie een meerwaarde creëert bij de ontvangst van je bezoek. Met onze specialistische kennis integreren we standaardoplossingen zorgvuldig in jouw specifieke situatie. Door de inzet van onze slimme software wordt een efficiëntieslag gerealiseerd met een minimalisering van risico’s op het gebied van continuïteit, dataverlies en hoge kosten. DigiReceptie kan direct geïntegreerd worden en op bestaande ITarchitectuur worden aangesloten.